Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Postrzech Łukasz
Odpowiedzi udzielono: 17 stycznia 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Podatnik prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych opodatkowaną w formie karty podatkowej. Zamierza podpisać z firmą X umowę marketingową polegającą na zakupie przez niego znaczków, które klient wymieniałby na nagrody w firmie X. Powyższe działanie ma na celu utrzymanie klientów i obrotów w związku z coraz silniejszą konkurencją na lokalnym rynku. Uważam, że ww. działania są traktowane jako usługi specjalistyczne w rozumieniu art. 25 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne zgodnie z interpretacją IPPB1/415-23/09-2/JB z dnia 2009.03.20 wydaną przez Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie.

Czy zakup materiałów promocyjnych oraz usługi marketingowej jest usługą specjalistyczną w rozumieniu art.25 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację