Czy zakaz reklamy podmiotów leczniczych dotyczy także podmiotów (osób) współpracujących z podmiotem leczniczym (na podstawie umowy zlecenia), które organizują seminaria, konferencje, spotkania na których zachęcają do skorzystania z usług podmiotu leczniczego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Sieńko Agnieszka
Odpowiedzi udzielono: 12 grudnia 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Przepis art. 14 ust. 1 o działalności leczniczej zabrania podmiotom leczniczym udzielania informacji o działalności podmiotu w formie reklamy.

Czy przepis ten dotyczy także podmiotów (osób) współpracujących z podmiotem leczniczym (na podstawie umowy zlecenia), które organizują seminaria, konferencje, spotkania na których zachęcają do skorzystania z usług podmiotu leczniczego?

Czy podmiot leczniczy może podejmować działania marketingowe?

Czy będą one traktowane jak reklama?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX