Czy zakaz reklamy podmiotów leczniczych dotyczy także podmiotów (osób) współpracujących z podmiotem leczniczym (na podstawie umowy zlecenia), które organizują seminaria, konferencje, spotkania na których zachęcają do skorzystania z usług podmiotu leczniczego?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 12 grudnia 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Przepis art. 14 ust. 1 o działalności leczniczej zabrania podmiotom leczniczym udzielania informacji o działalności podmiotu w formie reklamy.
Czy przepis ten dotyczy także podmiotów (osób) współpracujących z podmiotem leczniczym (na podstawie umowy zlecenia), które organizują seminaria, konferencje, spotkania na których zachęcają do skorzystania z usług podmiotu leczniczego?
Czy podmiot leczniczy może podejmować działania marketingowe?
Czy będą one traktowane jak reklama?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX