Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Rycak Magdalena
Odpowiedzi udzielono: 15 grudnia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownik jest zatrudniony w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku od 7-15. W sobotę 25 listopada 2017 wystąpiła awaria w godzinach 6:00 – 8:00 (2 godziny).

1. Pracownik odbiera dzień wolny za sobotę 29 listopada 2017 ( w tym samym miesiącu) - czy z tego tytułu należy się pracownikowi wynagrodzenie czy tylko czas wolny. 2. Pracownik odbiera dzień wolny za sobotę 05 grudnia 2017 (w kolejnym miesiącu) - z jakiego tytułu i w jakim terminie (terminach) należy się pracownikowi wynagrodzenie.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?