Czy wynajem powierzchni reklamowych w aptekach w celach ekspozycji produktów spółki można potraktować jako nabycie usług marketingowych, czy raczej jako rabat na sprzedaży?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 16 października 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy wynajem powierzchni reklamowych w aptekach w celach ekspozycji produktów spółki, wyceniony na podstawie wartości sprzedaży produktów spółki w aptekach, można potraktować jako nabycie usług marketingowych, czy raczej jako rabat na sprzedaży? Apteki wystawiają spółce faktury na usługi marketingowe w postaci wynajmu powierzchni reklamowej. Wartość takich usług wyceniona jest jako 5% wartości zamówienia aptek. Czy takie faktury wystawione przez apteki są prawidłowe, czy spółka powinna raczej wystawiać faktury korygujące do faktur sprzedaży?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX