Czy wykorzystanie narzędzia typu CRM lub innego systemu do obsługi / zarządzania bazą danych osobowych powinno znaleźć się jako czynność w rejestrze czynności przetwarzania?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 24 kwietnia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy wykorzystanie narzędzia typu CRM lub innego systemu do obsługi / zarządzania bazą danych osobowych powinno znaleźć się jako czynność w rejestrze czynności przetwarzania? Jeśli tak, to czy powołanie się na uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający wykorzystaniu narzędzi wspierających zarządzanie danymi osobowymi w związku z prowadzoną działalnością statutową, będzie właściwą podstawą prawną?
Dodatkowo, czy w takim przypadku należy wykonać test równowagi?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX