Czy wpis w systemie BDO w dziale VI powinien zawierać tabelę 4 i 5 zarówno dla siedziby, jak i dla dwóch pozostałych miejsc prowadzenia działalności - oddziałów?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 27 lutego 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Centrala podmiotu znajduje się w woj. X (tylko biuro), w dwóch oddziałach (woj. X i Y) znajdują się zakłady produkcyjne, w których w zakupione na rynku krajowym opakowana (folie, kartony, przekładki) pakowane są wytworzone elementy i wysyłane do klientów krajowych i w UE.
Jakie obowiązki w zakresie wprowadzania opakowań ma podmiot?
Czy wpis w systemie BDO w dziale VI (działalność w zakresie ustawy z 13.06.2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi – dalej u.g.o.o.o.) powinien zawierać tabelę 4 i 5 zarówno dla siedziby, jak i dla dwóch pozostałych miejsc prowadzenia działalności - oddziałów?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX