Czy wniosek powinien zawierać nr działek, na których odpad będzie przetwarzany, czy wystarczy nazwa zadania realizowanego w ramach, którego odpad będzie przetwarzany?
PYTANIE
Do starosty wpłynął wniosek o wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów w procesie R12 poza instalacjami i urządzeniami odpadów 17 03 02 wskazanego jako odpad destruktu asfaltowego. Wnioskodawcą jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Czy do wniosku należy dołączyć zaświadczenia i oświadczenia o niekaralności, operat przeciwpożarowy uzgodniony z komendantem PSP (wnioskodawca wskazuje, iż odpad jest odpadem niepalnym)?
Czy wymagana jest kontrola Komendanta PSP oraz WIOŚ dla przedmiotowego odzysku?
Wnioskodawca wskazał, iż odpad destruktu powstaje podczas robót budowlanych związanych z budową, przebudową, remontem lub rozbiórką nawierzchni dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA. Miejscem przetwarzania odpadów destruktu pozyskanych na zadaniach realizowanych przez oddział na terenie powiatu jest teren należący do oddziału i/lub teren budowy realizowanego zadania.
Czy wniosek powinien zawierać nr działek, na których odpad będzie przetwarzany, czy wystarczy nazwa zadania realizowanego w ramach, którego odpad będzie przetwarzany?
Czy powinna być załączona decyzja środowiskowa, pozwolenie na budowę (decyzja zrid), które wskazywać będą na wykorzystanie odpadu?
A co formą i wysokością zabezpieczenia roszczeń?
Wnioskodawca wskazał, iż odpad nie będzie magazynowy, jednakże w przypadku konieczności wyznaczone będą miejsca - na terenie budowy lub na terenie należącym do oddziału GDDKiA.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX