Czy właściciel warsztatu powinien rozliczyć się z opłaty produktowej za opakowania?
PYTANIE
Warsztat samochodowy, który zajmuje się między innymi wymianą opon klientom, którzy chcą przechowywać u siebie zdjęte z samochodu opony na życzenie sprzedaje ochronne worki z tworzywa sztucznego do tychże opon. Worki posiadają logotyp jednego ze znanych producentów opon. Nie jest to logotyp warsztatu. Przedsiębiorca te worki kupuje z firmy reklamowej działającej dla producenta opon w Polsce. Worki nie są używane do żadnych innych celów. Zgodnie z ustawą worek spełnia definicję opakowania. Opona pakowana do worka nie musi być kupiona w tym warsztacie. To jest używana opona, która będzie założona w następnym sezonie. Warsztat nie jest jednostką handlową.
Czy warsztat jest wprowadzającym opakowania?
Czy właściciel warsztatu powinien rozliczyć się z opłaty produktowej za opakowania?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX