Czy wartość wycieczki przekazanej w formie nagrody może zostać ujęta w kosztach podatkowych?
PYTANIE
Spółka A zleciła firmie B z siedzibą w Polsce zorganizowanie akcji promocyjnej na terenie trzech krajów: w Polsce, Czechach i Słowacji. Jest to akcja jednorazowa i jednodniowa. W formie upominku ma zostać przekazana osobie fizycznej wycieczka zagraniczna, po spełnieniu określonych warunków wynikających z regulaminu.
Czy w ramach akcji promocyjno-reklamowej może zostać przekazana wycieczka, czy jest to upominek o zbyt dużej wartości?
Czy może to mieć formę akcji promocyjno-reklamowej czy musi to być konkurs?
Czy kryteria doboru zwycięzców mogą być dobrowolnie dobrane przez organizatorów w regulaminie czy są jakieś obwarowania prawne?
Jak wyglądają obowiązki podatkowe dla spółki A, firmy B i beneficjenta zarówno w Polsce jak i Czechach i Słowacji?
Czy przeprowadzenie takiej akcji poza granicami Polski wymagają specjalnych zezwoleń?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX