Czy w związku ze zmianą nazwy szkoły przez radę gminy dyrektor placówki powinien ponownie pozmieniać zapisy we wszystkich umowach z dostawcami i usługobiorcami?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 1 sierpnia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Uchwałą rady gminy powołany został Zespół Szkolno –Przedszkolny w X. Szkoła podstawowa wchodząca w skład zespołu otrzymała nazwę: "Zespół Szkolno-Przedszkolny w X. Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza". Następnie Uchwałą rady gminy postanowiono, że Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza wchodząca w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w X obejmująca strukturą organizacyjną klasy I-VI z siedzibą w X z dniem 1.09.2017 r. przekształca się w ośmioletnią szkołę podstawową obejmującą strukturą organizacyjną klasy I-VIII oraz wskazano nazwę szkoły: "Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w X". Czy w związku ze zmianą nazwy szkoły przez radę gminy dyrektor placówki powinien: przygotować nowe pieczęcie, ponownie pozmieniać zapisy we wszystkich umowach z dostawcami i usługobiorcami, poinformować ZUS, Urząd Skarbowy, wystąpić o nowy NIP i Regon? Czy szkoła podstawowa od 1 września powinna otrzymać nowy statut z uwagi na fakt, że jest to nowa nazwa, nowa struktura, nowa placówka?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX