Czy w związku ze zmianą nazwy stanowiska z kierownika na dyrektora OPS burmistrz i rada miasta powinni wydać nowe upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 4 grudnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Od stycznia 2020 r. w związku ze zmianą statutu OPS (i rozszerzeniem działalności o włączony w strukturę Dzienny Dom Seniora) kierownik OPS zostaje dyrektorem OPS. Jako kierownik jednostki ma kilkanaście upoważnień burmistrza miasta, w tym między innymi: do wydawania decyzji w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych. Jako kierownik posiada też upoważnienie rady miasta do wydawania decyzji w sprawie dodatku energetycznego.

Czy w związku ze zmianą nazwy stanowiska z kierownika na dyrektora OPS burmistrz i rada miasta powinni wydać nowe upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX