Czy w związku z zawarciem kolejnej umowy o pracę pracodawca powinien kontynuować prowadzenie dotychczasowej dokumentacji pracowniczej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 20 marca 2023 r.
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 13 grudnia 2020 r.

PYTANIE

Dla pracownicy zatrudnionej od 23.09.2019 r. do 30.11.2020 r. na stanowisku asystent osoby niepełnosprawnej (finansowanie z projektu unijnego) była prowadzona teczka akt osobowych. W dniu 30.11.2020 r. wydano świadectwo pracy. Od dnia 01.12.2020 r. z pracownicą została podpisana umowa o pracę na stanowisko sprzątaczka.

Czy dla pracownicy kontynuujemy nadal te same akta osobowe, czy też na nowo musimy przygotować wszystkie oświadczenia np. zapoznania się regulaminami, kwestionariusze itp.?

Czy dokładamy nową dokumentacje do poprzedniej i numerację stron akt kontynuujemy dalej czy na nowo? 

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX