Czy, w związku z wejściem w życie rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, możliwe jest przeniesienie części obowiązków na firmy zewnętrzne?
PYTANIE
W związku z wejściem w życie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) - dalej r.w.o.o.k. jakie są obowiązki w tym zakresie dla firmy świadczącej usługi w zakresie czystości i odbioru odpadów komunalnych na terenie kilku gmin?
Wpis do rejestru podmiotów odbierających odpady komunalne na chwilę obecną oraz całościowe spełnienie norm ujętych w rozporządzeniu i poniesienie kosztów w zakresie dostosowania do wymagań?
Czy możliwe jest przeniesienie części obowiązków na firmy zewnętrzne?
Jakie są ramy czasowe i jakie decyzje przedsiębiorstwo musi posiadać?
Kiedy projekt wejdzie w życie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX