Czy, w związku z wejściem w życie rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, możliwe jest przeniesienie części obowiązków na firmy zewnętrzne?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Jerzy Janusz
Odpowiedzi udzielono: 5 lipca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W związku z wejściem w życie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) - dalej r.w.o.o.k. jakie są obowiązki w tym zakresie dla firmy świadczącej usługi w zakresie czystości i odbioru odpadów komunalnych na terenie kilku gmin?

Wpis do rejestru podmiotów odbierających odpady komunalne na chwilę obecną oraz całościowe spełnienie norm ujętych w rozporządzeniu i poniesienie kosztów w zakresie dostosowania do wymagań?

Czy możliwe jest przeniesienie części obowiązków na firmy zewnętrzne?

Jakie są ramy czasowe i jakie decyzje przedsiębiorstwo musi posiadać?

Kiedy projekt wejdzie w życie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX