Czy w związku z wejściem w życie przepisów dotyczących białej listy podatników koniecznym jest podawanie na fakturach każdorazowo adresu centrali, czy adresy oddziałów?
PYTANIE
Przedsiębiorstwo posiada oddziały rozproszone na terenie Polski. Każdy oddział jest oddziałem samobilansującym się, ale rozliczeń podatku VAT dokonuje całe przedsiębiorstwo jako jedna osoba prawna posiadająca jeden numer NIP, a urzędem skarbowym do rozliczeń jest urząd właściwy dla siedziby centrali przedsiębiorstwa.
Jaki adres powinien być umieszczony na fakturze sprzedaży dokonywanej przez oddział tego podatnika?
Czy każdorazowo powinien być podany adres siedziby centrali i dodatkowo można podać adres siedziby oddziału, czy tez można pomijać adres siedziby centrali, a na fakturze wpisywać tylko adres oddziału?
Czy wobec faktu, iż na opublikowanej białej liście podatników widnieje tylko adres siedziby centrali, choć wszystkie inne adresy oddziałowe są zgłoszone do urzędu skarbowego i występują w KRS (są wymienione jako oddziały) koniecznym jest podawania każdorazowo adresu centrali na fakturach zarówno zakupowych, jak i sprzedażowych?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX