Czy w związku z przejęciem od innego biura rachunkowego ewidencji środków trwałych w tworzonej przez siebie ewidencji należy ująć w pełni umorzone środki trwałe?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 2 marca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Klient (spółka jawna 2 osoby) była prowadzona przez inne biuro rachunkowe. Przejęłam Klienta i okazało się, że w ewidencji środków trwałych są usługi, np. montaż rolet czy usługa (nie wiem jaka, nie mogę znaleźć dokumentu). Środki trwałe już są całkowicie umorzone (nabyte w 2012 roku).
Czy mogę nie wprowadzać tych środków trwałych całkowicie umorzonych bądź tych, które nie powinny widnieć w ewidencji do swojego programu księgowego?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX