Czy w związku z prowadzoną działalnością ma obowiązek stawiać pieczątki i podpisywać się na fakturach, które wydaje klientom w formie wydrukowanej?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 30 czerwca 2021 r.
Odpowiedzi udzielono: 23 marca 2017 r.
PYTANIE
Podatnik prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży części do komputerów itp.
Czy w związku z prowadzoną działalnością ma obowiązek:
- stawiać pieczątki i podpisywać się na fakturach, które wydaje klientom w formie wydrukowanej,
- czy może faktury wysyłać drogą elektroniczną,
- czy nie jest wymagane potwierdzenie otrzymania faktury przez nadawcę?
Do tej pory każdą wystawioną fakturę drukował oryginał i kopia. Kopię trzyma w segregatorze.
Czy jest jeszcze taki wymóg czy wystarczy trzymać je w takiej formie, w jakiej zostały wystawione, czyli elektronicznie?
Czy nie ma już potrzeby uzyskiwania podpisu na korektach oraz notach korygujących?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX