Czy w związku z centralizacją VAT do zawartych umów pomiędzy spółką z o.o. a jednostkami organizacyjnymi gmin należałby wprowadzić zmiany z uwagi na wystawianie faktury na nabywcę, a w tym przypadku każdorazowo na daną gminę?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kowalski Radosław
Odpowiedzi udzielono: 2 stycznia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W związku z centralizacją VAT wprowadzono obowiązek, aby od 1 stycznia 2017 r. faktury VAT były wystawiane w następujący sposób - nabywca towarów i usług: gmina; odbiorca: jednostka organizacyjna danej gminy.

Czy do zawartych umów pomiędzy spółką z o.o. a jednostkami organizacyjnymi gmin należałby wprowadzić zmiany z uwagi na wystawianie faktury na nabywcę, a w tym przypadku każdorazowo na daną gminę?

Informujemy, że każda z jednostek organizacyjnych odrębnym pismem poinformowała spółkę o tych zmianach.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX