Czy w zawiadomieniu o kontroli powinny być wpisane terminy, z jakiego okresu będziemy kontrolowali zawarcie umów między właścicielem lub użytkownikiem nieruchomości a przedsiębiorcą i dowodów wpłat lub potwierdzenia odbioru?
PYTANIE
Pytanie dot. kontroli przedsiębiorców posiadających zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
Czy w zawiadomieniu o kontroli powinny być wpisane terminy, z jakiego okresu będziemy kontrolowali: - zawarcie umów między właścicielem lub użytkownikiem nieruchomości a przedsiębiorcą i dowodów wpłat lub potwierdzenia odbioru, - przekazywania nieczystości ciekłych do stacji zlewnej?
Na czym polega kontrola i co powinniśmy sprawdzić, jeśli wpiszemy te punkty do zawiadomienia: - gotowość stacji zlewnej do przyjmowania nieczystości, - umowa z myjnią, - dowody rejestracyjne pojazdów z ważnymi badaniami technicznymi, - utwardzenie miejsca postoju i garażowania pojazdów?
Czy w tym punkcie wystarczy sprawdzić tylko czy tą umowę ma: - gotowość stacji zlewnej do przyjmowania nieczystości?
Czy jakoś szczegółowo to trzeba sprawdzić? - umowa z myjnią.
Czy istnieją jakieś zasady zapisane lub czy trzeba je gdzieś zapisać, jeśli chodzi o terminy które, o ile trzeba wpisać w zawiadomieniu stosujemy przy kontroli?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX