Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Rycak Magdalena
Odpowiedzi udzielono: 19 marca 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy w urzędzie gminy powinny być prowadzone karty ewidencji czasu pracy dla poszczególnych pracowników, pomimo iż występują stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku dla wszystkich pracowników? Jeżeli tak, to czy mogą być to wyłącznie roczne karty ewidencji czasu pracy, albo czy mogą zostać zastąpione listami obecności, zawierające m.in. dni pracy i dni wolne od pracy oznaczone odpowiednio w zależności od podstawy ich udzielenia?

Dane zawarte na liście obecności pozwalają na prawidłowe ustalenie wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację