Czy w umowie o pracę jako miejsce wykonywania pracy należy wpisać cały powiat, czy tylko siedzibę starostwa?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Łyjak Grzegorz
Odpowiedzi udzielono: 26 września 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownicy jednego wydziału starostwa powiatowego mają częste wyjazdy samochodem służbowym lub własnym (w ramach ryczałtu) na tereny powiatu celem dokonywania kontroli.

Czy w związku z powyższym w umowie o pracę jako miejsce wykonywania pracy należy wpisać cały powiat, czy tylko siedzibę starostwa?

Wyjazdy są w różnych terminach, do różnych miejscowości w powiecie, wyjazdy nie są do przewidzenia, wynikając one z wykonywania czynności urzędniczych.

Czy jeśli wpiszemy miejsce wykonywania pracy powiat, to kiedy będziemy mieć do czynienia z delegacją?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX