Czy w treści wypowiedzenia spowodowanego likwidacją stanowiska pracy należy uwzględnić informację o przysługującej pracownikowi odprawie?
PYTANIE
Pracodawca ma zamiar wypowiedzieć umowę o pracy pracownikowi powracającemu z urlopu rodzicielskiego z powodu likwidacji stanowiska pracy. Okres wypowiedzenia pracownika wynosi 3 miesiące.
Czy w treści wypowiedzenia spowodowanego likwidacją stanowiska pracy należy uwzględnić informację o przysługującej pracownikowi odprawie?
Jaka jest wysokość przysługującej odprawy?
Czy pracodawcy będzie przysługiwało prawo do wypowiedzenie umowy o pracę z tytułu likwidacji stanowiska w sytuacji kiedy w pierwszym dniu powrotu do pracy pracownik złoży wniosek o obniżenie wymiaru czasu pracy na podstawie art 1867 k.p.?
Jakie dokumenty zobligowany jest złożyć pracownik zamierzający skorzystać z uprawnienia z art 1867 k.p.?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX