Czy w tej sytuacji wprowadzającym produkty w opakowaniu, jest producent obrazów, który pakuje je w opakowania z logo sieci, czy sieć handlowa, która zleciła usługę?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2021 r.
Autor odpowiedzi: Sosnowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 19 grudnia 2019 r.

PYTANIE

Firma zajmuje się produkcją obrazów. Produkcja ta odbywa się na zlecenie dużej sieci handlowej. Producent obrazów zamawia opakowania (kartony i folie stretch) u dystrybutora, który docina kartony pod dany wymiar oraz umieszcza na kartonach i folii znak towarowy (logo) sieci handlowej.

Czy w tej sytuacji wprowadzającym produkty w opakowaniu, jest producent obrazów, który pakuje je w opakowania z logo sieci, czy sieć handlowa, która zleciła usługę?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX