Czy w świetle przepisów o ochronie danych osobowych należy dokonać korekty opublikowanych wyników i usunąć z listy dane osoby, która zrezygnowała z chęci zatrudnienia w jednostce po ogłoszeniu wyników?
PYTANIE
W wyniku naboru na stanowiska urzędnicze wyłoniono 15 kandydatów. Wszyscy zostali wytypowani do zatrudnienia (było 18 stanowisk). Jedna osoba zrezygnowała z zawarcia umowy jeszcze przed ogłoszeniem wyników na stronie BIP urzędu. W związku z powyższym nie umieszczono jej imienia i nazwiska wraz z miejscowością z listy osób wybranych. Druga osoba zrezygnowała już po ogłoszeniu wyników.
Czy w świetle przepisów o ochronie danych osobowych należy dokonać korekty opublikowanych wyników i usunąć z listy dane osoby, która zrezygnowała z chęci zatrudnienia w jednostce po ogłoszeniu wyników czy może informacja o wyniku naboru zawsze powinna zawierać dane osób wybranych, bez względu na ich stanowisko, co do nawiązania stosunku pracy (tj. rezygnacji z zatrudnienia po wynikach naboru odnotowanych w protokole)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX