Czy w stanie epidemii COVID-19 przesłane za pośrednictwem e-maila pismo bez podpisu wnioskodawcy należy uznać za skutecznie doręczone, czy pozostawić bez rozpoznania?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 6 lipca 2022 r.
Odpowiedzi udzielono: 9 marca 2022 r.
PYTANIE
Strona przesłała do OPS-u za pośrednictwem e-maila pismo wraz ze skanami dokumentów.
Następnie też za pośrednictwem e-maila przekazał do OPS-u informację, że wycofuje wcześniej przesłane dokumenty. Wiadomość zawiera imię i nazwisko oraz dane adresowe osoby, która jest adresatem wiadomości przesłanej e-mailem, lecz nie zawiera podpisu wnioskodawcy.
Czy w stanie epidemii COVID-19 tak przesłane do OPS dokumenty, informacje oraz podania należy uznać za skutecznie doręczone i w związku z tym, wszcząć postępowanie administracyjne?
Czy tak złożone podanie w stanie pandemii osoba powinna jednak przyjść do OPS i podpisać?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX