Czy w rejestrze czynności i kategorii przetwarzania danych należy dokonać uaktualnienia - dodania nowych czynności w związku z nowymi obowiązkami działu kadr wynikającymi z obowiązującego stanu epidemii covid-19?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Czub-Kiełczewska Sylwia
Odpowiedzi udzielono: 23 listopada 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy w rejestrze czynności i kategorii przetwarzania danych należy dokonać uaktualnienia - dodania nowych czynności w związku z nowymi obowiązkami działu kadr wynikającymi z Covid-19 - uzyskiwanymi danymi o izolacji, kwarantannie, a w konsekwencji zwolnieniach z świadczenia pracy i rozliczaniem należności przez dział finansowy? Które przepisy należałoby wówczas wskazać?

Czy uzyskanie prywatnych telefonów od pracowników w celu umożliwienia im wzięcia udziału w programie bezpłatnych badań na covid-19 (czynność jednorazowa) powinno być ujęte w rejestrze czynności przetwarzania?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX