Czy w przypadku zwrócenia się klienta biznesowego do przedsiębiorcy z chęcią oddania starej maszyny zakupionej u innego podmiotu w zamian za zakup nowej od przedsiębiorcy, przedsiębiorca musi przyjąć sprzęt?
PYTANIE
Przedsiębiorca sprzedaje sprzęt elektryczny i elektroniczny (B2B) na odległość poprzez sprzedaż internetową. Przedsiębiorca obowiązki zapewnienia poziomów zbierania realizuje w oparciu o umowę z organizacją odzysku.
Czy w przypadku zwrócenia się klienta biznesowego do przedsiębiorcy z chęcią oddania starej maszyny zakupionej u innego podmiotu w zamian za zakup nowej od przedsiębiorcy, oddania zużytej maszyny zakupionej kilka lat wcześniej u przedsiębiorcy, pozostawienia sprzętu w przypadku stwierdzenia w serwisie przedsiębiorcy, że koszty zakupu nowych części do maszyny są nieopłacalne, przedsiębiorca musi w każdym z opisanych przypadków przyjąć sprzęt?
Jeśli tak, to czy musi odebrać go od klienta czy klient może dostarczyć zużyty sprzęt do siedziby zakładu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX