Czy w przypadku unieważnienia naboru pracodawca samorządowy powinien sporządzić i wywiesić nową informację?
PYTANIE
Pracownik był zatrudniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze z dniem 4 maja 2015 r., ale z dniem 16 czerwca 2015 r. na mocy art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych został przeniesiony do pracy w innej jednostce.
Czy informacja o naborze na tablicy informacyjnej w jednostce ma być 3 miesiące, czy jeżeli jest unieważnienie naboru, to też ma być taka informacja 3 miesiące?
Pracownik będzie u zatrudniony z dniem 1 lipca 2015 r. wcześniej pracował na umowę o pracę na czas nieokreślony, ale nie odbywał służby przygotowawczej, pracował wcześniej w jednostce budżetowej od 2007 do 2013, a potem w Urzędzie Miejskim do nadal, o których mowa w art. 2 u.o.p.s..
Czy teraz ma odbyć służbę przygotowawczej w obecnej jednostce samorządowej?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX