Czy w przypadku gdy pracownik firmy działa jako agent ubezpieczeniowy, należy w rejestrze kategorii wskazać wszystkie firmy ubezpieczeniowe wraz z kontaktem do ich inspektorów ochrony danych?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 22 sierpnia 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy w przypadku gdy pracownik w firmie działa na zasadzie agenta ubezpieczeniowego (natomiast główna działalność firmy jest inna niż ubezpieczeniowa) należy w rejestrze kategorii wypisać wszystkie firmy ubezpieczeniowe wraz z kontaktem do ich inspektorów ochrony danych? Firmy ubezpieczeniowe w swoich klauzulach informacyjnych zawarły informację, że to oni są administratorem danych. Zgodnie z powyższym powinno się wprowadzić to do rejestru kategorii. Czy w takiej sytuacji wystarczające jest wpisanie w rejestrze ogólnie – firmy świadczące usługi ubezpieczeniowe?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX