Czy w przypadku dostawy wyników badań słuchalności radia i dostawy wyników badań konsumpcji mediów online mamy do czynienia z odrębnymi zamówieniami?
PYTANIE
Zamawiający prowadzi dwa postępowania na zakup wyników badań. Pierwsze dotyczy dostawy wyników badań słuchalności radia, drugie dostawy wyników badań konsumpcji mediów online (odwiedzalności stron internetowych, profili społeczno–demograficznych użytkowników stron internetowych, aplikacji mobilnych oraz odtwarzaczy audio - wideo).
Czy fakt, że oba zamówienia dotyczą dostawy gotowych wyników badań determinuje konieczność traktowania tych dostaw jako podobnych, a co za tym ustalenia procedur właściwych do ich udzielenia na podstawie łącznej wartości tych zamówień?
Czy na różnicowanie tych zamówień może mieć wpływ rozbieżność źródeł tych wyników, ponieważ są one dostarczane przez inne podmioty? Rożna jest też ich tematyka.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX