Czy w przypadku biura rachunkowego, które wysyła deklaracje PIT-11 w imieniu określonego pracodawcy, przy wysyłaniu druków urzędom skarbowym należy składać każdorazowo UPL-1?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 4 października 2021 r.
Odpowiedzi udzielono: 5 kwietnia 2016 r.
PYTANIE
Czy w przypadku biura rachunkowego, gdzie są tysiące PIT do wysłania trzeba do każdego urzędu skarbowego składać UPL-1?
Czy to UPL-1 ma być od firmy zatrudniającej pracownika czy od samego pracownika?
Czy możliwym jest wysłanie tych PIT na skrzynkę mailową pracodawców - naszych klientów, oczywiście po wyrażeniu przez nich zgody na taką drogę, a następnie pracodawcy po podpisaniu się na tych PIT wydadzą je swoim pracownikom?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX