Czy w opisanej sytuacji należy opracować i wdrożyć dwa komplety niezależnej dokumentacji czy wystarczy np. w polityce odpowiednio zdefiniować dwóch administratorów a we wspólnym rejestrze przetwarzania odpowiednio określić administratora danych dla konkretnych danych osobowych?
PYTANIE
Pracodawcą dla pracowników urzędu gminy jest ten właśnie urząd gminy. W związku z powyższym należy założyć, że administratorem danych osobowych zatrudnionych w urzędzie gminy pracowników jest ten urząd gminy. Administratorem pozostałych danych osobowych przetwarzanych w urzędzie jest gmina a czynności administratora danych wykonuje wójt/burmistrz.
Czy w związku z tym należy opracować i wdrożyć dwa komplety niezależnej dokumentacji (np. dwie polityki bezpieczeństwa, dwa niezależne rejestry przetwarzania danych) czy wystarczy np. w polityce odpowiednio zdefiniować dwóch administratorów a we wspólnym rejestrze przetwarzania odpowiednio określić administratora danych dla konkretnych danych osobowych?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX