Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 2 czerwca 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Firma prowadzi akta osobowe pracowników w formie papierowej.

Czy w momencie decyzji o digitalizacji akt pracowniczych muszą zostać jej poddane również dokumenty byłych pracowników, których akta znajdują się już w archiwum?

Czy można zdecydować np. o prowadzeniu akt osobowych aktualnie zatrudnionych pracowników w formie elektronicznej, a akta pracowników zwolnionych pozostawić w dotychczasowej formie papierowej?

Czy akta długoletnich pracowników przechowywane w formie elektronicznej nadal muszą być archiwizowane przez 50 lat jeżeli nie złożymy oświadczenia ZUS OSW i raportu ZUS RIA?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?