Czy użycie w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej produktu jest dopuszczalne w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia nie jest nabycie sprzętu komputerowego, a jedynie przedłużenie gwarancji na posiadany już sprzęt?
PYTANIE
Zamawiający jest Samodzielnym Zakładem Opieki Zdrowotnej. Do obsługi szpitala wykorzystuje oprogramowanie (system informatyczny) Infomedica, którego producentem jest Asseco Poland. System ten służy m.in. planowaniu, ewidencjonowaniu, monitorowaniu i rozliczaniu kontraktów podpisywanych przez świadczeniodawców z NFZ lub innymi płatnikami, ewidencjonowaniu realizacji świadczeń zdrowotnych, w tym sprawozdawczości dla uprawnionych organów kontroli i nadzoru, kalkulacji kosztów świadczeń, prowadzeniu rachunkowości finansowej, zarządczej, controllingowi, ocenie kondycji finansowej jednostki; tworzeniu dokumentacji medycznej, prowadzeniu ewidencji procesów związanych z leczeniem pacjenta. System taki wdraża się tylko raz i służy on na wiele lat. Z uwagi na złożoność takiego systemu informatycznego, zmiany w prawodawstwie, występowanie błędów systemu wymaga on stałej opieki serwisowej ze strony wyspecjalizowanej firmy informatycznej.
Czy ogłaszając przetarg na usługę opieki serwisowej nad systemem Infomedica zainstalowanym i wdrożonym u Zamawiającego, Zamawiający może w opisie zamówienia wskazać, iż przedmiotem zamówienia jest usługa opieki serwisowej nad systemem Informedica prod. Asseco?
Czy użycie w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej produktu, którym dysponuje Zamawiający jest dopuszczalne?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX