Czy ustawa o doręczeniach elektronicznych uwzględnia sytuację pracy radcy prawnego wykonującego zawód na podstawie stosunku pracy z równoczesnym wykonywaniem zawodu w ramach własnej działalności?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Zygmunt Łukasz
Odpowiedzi udzielono: 5 listopada 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy ustawa o doręczeniach elektronicznych uwzględnia sytuację pracy radcy prawnego na etacie z równoczesnym wykonywaniem zawodu w ramach własnej działalności?

Czy będzie możliwie podawanie różnych adresów do doręczeń elektronicznych w zależności od reprezentowanego podmiotu (tj. adresu podmiotu publicznego, a nie adres pełnomocnika w przypadku prowadzenia sprawy dot. tego podmiotu)?

Wątpliwości pojawiają się w sytuacji gdy pełnomocnik zawodowy zatrudniony na umowie o pracę np. przebywa na zwolnieniu chorobowym lub urlopie.

Kto ponosi koszty przesyłanej pomiędzy pełnomocnikami korespondencji za pomocą PURDE w sprawie, w której radca prawny reprezentuje podmiot publiczny (pełnomocnik czy podmiot publiczny)?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX