Czy ustawa o doręczeniach elektronicznych uwzględnia sytuację pracy radcy prawnego wykonującego zawód na podstawie stosunku pracy z równoczesnym wykonywaniem zawodu w ramach własnej działalności?
PYTANIE
Czy ustawa o doręczeniach elektronicznych uwzględnia sytuację pracy radcy prawnego na etacie z równoczesnym wykonywaniem zawodu w ramach własnej działalności?
Czy będzie możliwie podawanie różnych adresów do doręczeń elektronicznych w zależności od reprezentowanego podmiotu (tj. adresu podmiotu publicznego, a nie adres pełnomocnika w przypadku prowadzenia sprawy dot. tego podmiotu)?
Wątpliwości pojawiają się w sytuacji gdy pełnomocnik zawodowy zatrudniony na umowie o pracę np. przebywa na zwolnieniu chorobowym lub urlopie.
Kto ponosi koszty przesyłanej pomiędzy pełnomocnikami korespondencji za pomocą PURDE w sprawie, w której radca prawny reprezentuje podmiot publiczny (pełnomocnik czy podmiot publiczny)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX