Czy ustalając wartość zamówienia na usługi bankowe, uwzględnia się jedynie stronę kosztową, czyli opłaty prowizje odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu, czy również dochód pochodzący z oprocentowania rachunku bankowego lub lokat?
PYTANIE
Dotyczy prawidłowego szacowania zamówienia na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy.
Jeżeli przedmiotem zamówienia jest min. oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i lokatach oraz zobowiązanie banku do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym na występujący w ciągu roku deficyt budżetowy, a także opłaty i prowizje od czynności bankowych np. za przelewy to, czy do szacowania wartości zamówienia bierzemy tylko stronę kosztową, czyli opłaty, prowizje, odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym czy również i stronę przychodową, czyli na przykład za lokowanie środków lub oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących bank naliczy 150.000 zł, a pobierze prowizje od innych czynności 40.000 zł to czy do szacowania bierzemy 150.000 zł, czy 110.000 zł?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX