Czy urząd powinien rozpatrywać wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który został przesłany pocztą elektroniczną? - OpenLEX

Czy urząd powinien rozpatrywać wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który został przesłany pocztą elektroniczną?

Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 28 września 2012 r.
Autor odpowiedzi: Dorska Dorota
Odpowiedzi udzielono: 30 kwietnia 2012 r.

PYTANIE

Osoba fizyczna na podstawie art. 61 ustawy z dnia 2 kwietnia 1997 r. - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 78, poz. 483 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) złożyła wniosek o udostępnienie informacji publicznej, tj. rejestru wniosków i decyzji na budowę. Wniosek (bez podpisu elektronicznego i tradycyjnego - pisanego) wpłynął na skrzynkę e-mail wydziału z prośbą o odesłanie informacji również na adres poczty elektronicznej wnioskodawcy w formie formularza programu exel załączonego do wniosku.

Jak powinien zachować się urząd w tej sytuacji tj. czy powinien rozpatrywać wniosek, który otrzymał w postaci e-maila?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

| Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?