Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Jurek Marek
Odpowiedzi udzielono: 30 października 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Wdrażamy nową wersję programu finansowego SAP, pracujemy na nim od 2009 r., otrzymujemy faktury od zewnętrznego podmiotu za usługę wdrożenia, i zastanawiamy się jak to wygląda z punktu widzenia WNiP. Otóż jako spółka nie posiadamy programu, licencji, jako naszej własności zakwalifikowanej w WNiP, jedynie co, to korzystamy z licencji i płacimy roczną opłatę za jego użytkowanie.

Jak należy potraktować taki koszt?

Czy jest możliwość zaliczenia wydatku w ramach WNiP poprzez amortyzacje i rozłożenie kosztu w czasie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?