Czy tonery, tusze i kartridże należy traktować jako zużyty sprzęt?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 8 lipca 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy tonery, tusze i kartridże klasyfikowane przez przedsiębiorcę pod kodami 16 02 14 i 16 02 16 są zużytym sprzętem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym - dalej u.z.s.e.e.?
Należy dodać, że przedmiotowe odpady pochodzą z firm.
Czy przedsiębiorca (placówka handlowa świadcząca również usługi serwisu tonerów) może zbierać przedmiotowe odpady?
Czy przedsiębiorca może przetwarzać odpady o kodzie 16 02 16 w procesie R11, tj. uzupełniać i naprawiać tonery poza instalacją?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX