Czy szkoła publiczna z oddziałami międzynarodowymi umożliwiającymi uzyskanie matury międzynarodowej ma obowiązek w trakcie egzaminu maturalnego uwzględnić szczególne potrzeby ucznia wynikające z posiadanego przez ucznia orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego?
PYTANIE
Czy szkoła (liceum) będąca ponadpodstawową szkołą publiczną z oddziałami międzynarodowymi (IB) umożliwiającymi uzyskanie matury międzynarodowej, prowadząca je na podstawie zgody ministra właściwego ds. oświaty i wychowania z 2010 r. z językiem angielskim jako drugim językiem nauczania, o czteroletnim cyklu kształcenia, której ukończenie umożliwia uzyskanie świadectwa dojrzałości po zdaniu egzaminu maturalnego w ramach realizowania Programu Dyplomowego (DP) oraz Programu Middle Years Programme (MYP) International Baccalaureate Organization ma obowiązek w toku organizacji i przeprowadzania egzaminu maturalnego (matury międzynarodowej) uwzględniać szczególne potrzeby ucznia wynikające z posiadanego przez ucznia orzeczenia o potrzebie indywidualnego nauczania i/lub o potrzebie kształcenia specjalnego?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX