Czy szeregowy pracownik może swobodnie dysponować kluczami do gabinetu swojego przełożonego w spzoz?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 12 października 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W budynku administracji szpitala psychiatrycznego znajduję się kilka działów m.in kadry, płace.
Czy polityka kluczy zgodna z RODO wyklucza pobieranie kluczy za cały budynek do wszystkich pomieszczeń jednemu pracownikowi czy jednak każdy pracownik musi pobierać klucze wyłącznie do swojego działu (np. 3 pokoje księgowości), co odnotowywane jest w każdym przypadku w książce ewidencja kluczy?
Czy osoba wykonująca czynności porządkowe - sprzątająca pomieszczenia biurowe - może to robić po zakończonej pracy pracowników administracji i innych działów?
Czy taka pani, która sprząta, musi posiadać upoważnienie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX