Czy system prawidłowo dokonuje zmiany daty dostawy na datę otrzymania zapłaty?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Różycki Karol
Odpowiedzi udzielono: 23 lipca 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka prowadzi sprzedaż internetową. Płatność z tytułu transakcji otrzymuje drogą elektroniczną  (np. Blue Media, Blik). 7 czerwca wpłynęła do spółki płatność, podatnik wystawił fakturę sprzedaży w dniu 11 czerwca - szykując towar do wysyłki (towar dostarczany przez kuriera). W momencie wystawiania faktury program pyta czy moment do VAT ustawić zgodnie z terminem płatności - w tym przypadku 7 czerwca, co jest prawidłowe, ale powoduje to automatyczne ustawienie daty dostawy/wykonania usługi również na 7 czerwca.  Czy system prawidłowo dokonuje zmiany daty dostawy/wykonania usługi na datę otrzymania zapłaty?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX