Czy świadczenie usług reklamowych na rzecz spółki w zakresie działań marketingowych w social media powinno być oznaczone kodem GTU 12?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Zaniewicz Edyta
Odpowiedzi udzielono: 21 października 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy usługi product ownera świadczone na podstawie umowy cywilno-prawnej w ramach jakich są wykonywane następujące czynności określone w umowie: a) tworzenie wizji produktu i nadzorowanie rozwoju produktu wytwarzanego na rzecz klientów; b) stały kontakt z klientem i odbiorcami zewnętrznymi w zakresie rozwoju produktu; c) stały monitoring i badanie rynku oraz bieżąca ocena rentowności wytwarzanego produktu; d) budowanie i prowadzenie product backlog produktu; e) optymalizowanie wartości pracy zespołu projektowego; f) rozwijanie świadomości zespołu projektowego w zakresie wytwarzanego produktu; g) ocena wartości poszczególnych składników produktu; h) występowanie w imieniu uczestników zespołu projektowego podczas spotkań z odbiorcami zewnętrznymi w tym prezentowanie odbiorcom zewnętrznych produktu; i) podejmowanie czynności w ramach aktywnej sprzedaży i przygotowywanie ofert sprzedażowych; j) reprezentowanie spółki na wydarzeniach branżowych; k) promowanie usług oraz produktów spółki wśród obecnych jak i potencjalnych odbiorców; powinno być oznaczone kodem GTU-12? Czy świadczenie usług reklamowych na rzecz spółki w zakresie ekspozycji logotypów, emisji spotów reklamowych, reklam na banerach, prowadzanie działań marketingowych w social media powinno również być oznaczone kodem GTU-12?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX