Czy spółka prawidłowo rozpoznała obowiązek podatkowy z tytułu refaktury kosztów bieżącej eksploatacji wynajmowanego lokalu?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 30 czerwca 2020 r.
Odpowiedzi udzielono: 19 grudnia 2017 r.
PYTANIE
Spółka wynajmuje lokale. Zgodnie z umową, najemca oprócz ustalonego czynszu ponosi koszty bieżącej eksploatacji, w tym fundusz remontowy, media. Rachunek za koszty eksploatacji za miesiąc październik 2017 r. spółka otrzymała w grudniu 2017 r. i w miesiącu tym wystawiła refakturę, naliczając VAT 23%.
Czy spółka prawidłowo rozpoznała obowiązek podatkowy w grudniu 2017 r.?
Czy spółka powinna zrobić korektę i zapłacić VAT w październiku 2017 r.?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX