Czy spółka prawidłowo rozpoznała obowiązek podatkowy z tytułu refaktury kosztów bieżącej eksploatacji wynajmowanego lokalu?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 30 czerwca 2020 r.
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 19 grudnia 2017 r.

PYTANIE

Spółka wynajmuje lokale. Zgodnie z umową, najemca oprócz ustalonego czynszu ponosi koszty bieżącej eksploatacji, w tym fundusz remontowy, media. Rachunek za koszty eksploatacji za miesiąc październik 2017 r. spółka otrzymała w grudniu 2017 r. i w miesiącu tym wystawiła refakturę, naliczając VAT 23%.

Czy spółka prawidłowo rozpoznała obowiązek podatkowy w grudniu 2017 r.?

Czy spółka powinna zrobić korektę i zapłacić VAT w październiku 2017 r.?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX