Czy spółka powinna obciążać klienta za przerwy w transporcie fakturą VAT ze stawką 23% czy notą obciążeniową?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Jabłoński Mariusz
Odpowiedzi udzielono: 15 lutego 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka z o.o. prowadzi działalność w zakresie spedycji i logistyki. Świadczy dla swojego klienta w Polsce usługi transportowe oraz handlingowe na podstawie zaakceptowanych warunków współpracy. W ramach świadczenia usługi bardzo często dochodzi do przestojów w usłudze transportowej z winy klienta tj. nie dostarczanie materiałów do przewozu na czas lub odwołanie usługi już po podstawieniu samochodu ciężarowego. Dla każdego kursu spółka posiada dokument przewozowy CMR.

Czy spółka powinna obciążać swojego klienta za przestoje w transporcie fakturą VAT ze stawką 23% czy notą obciążeniową?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX