Czy spółka postąpiła prawidłowo i potraktowała każdą fakturę z osobna przy limicie transakcji gotówkowych do 15 tys. zł?
PYTANIE
Spółka z o.o. podpisała z inną firmą umowę o świadczenie usług w zakresie obróbki metali i nakładania powłok na metale. Umowa została zawarta na okres 1 miesiąca, a możliwością przedłużenia. W umowie nie określono kwoty wynagrodzenia. Przedsiębiorca za wykonane usługi wystawił w jednym miesiącu trzy faktury, z których każda opiewała na 11.900,00 zł netto, a w kolejnym miesiącu wystawił jeszcze dwie takie faktury, na takie same kwoty. Spółka zapłaciła za wszystkie faktury gotówką.
W związku z tym, czy spółka postąpiła prawidłowo i potraktowała każdą fakturę z osobna, przy limicie transakcji gotówkowych do 15 tys. zł?
I w związku z tym zaliczyła w koszty uzyskania przychodów całość wynikającą z faktur, ponieważ kwota z każdej faktury wynosiła mniej niż 15 tys. zł?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX