Czy spółka ma obowiązki sprawozdawcze w związku z wykreśleniem jej z rejestru po zakończonej likwidacji?
PYTANIE
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością podjęła uchwałę o likwidacji (uchwała w formie aktu notarialnego z kwietnia 2020 r.). Stosowne dokumenty wysłała do KRS. Od kwietnia 2020 r. do listopada 2020 r. prowadziła czynności zmierzające do likwidacji spółki. Dnia 16.11.2020 r. złożyła wniosek do sądu o wykreślenie spółki składając razem z wnioskiem sprawozdanie likwidacyjne oraz uchwały zatwierdzające to sprawozdanie. Sąd w grudniu wydał postanowienie o wykreśleniu spółki z KRS. W terminie 7 dni złożono dokumenty do urzędu skarbowego, NIP-2 oraz VAT-Z, został złożony również CIT za okres od momentu otwarcia likwidacji do czasu jej zamknięcia.
Czy spółka ma jeszcze jakieś obowiązki w związku z wykreśleniem jej z rejestru?
Czy należy składać jeszcze sprawozdanie finansowe do sądu za okres od momentu otwarcia likwidacji do czasu jej zamknięcia, czy jednak należy uznać, że te dokumenty złożone razem z wnioskiem o wykreślenie do sądu są już wystarczające?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX