Czy sklep powinien uwzględniać masę sprzedanych i wydanych torebek papierowych w prowadzonej ewidencji opakowań wprowadzonych do obrotu oraz zapłacić w tym zakresie opłatę produktową?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Sosnowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 7 lipca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Sklep odzieżowy sprzedając swoje produkty oferuje również klientom zakup torebki papierowej do jej zapakowania. Koszt tej torebki jest wyszczególniony na paragonie. Sprzedawca pakuje zakupione ubrania do torebki i wydaje je klientowi.

Czy w takim przypadku sklep powinien uwzględniać masę sprzedanych i wydanych torebek papierowych w prowadzonej ewidencji opakowań wprowadzonych do obrotu oraz zapłacić w tym zakresie opłatę produktową?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX