Czy sekretarz szkoły powinien być upoważniony przez dyrektora do prowadzenia księgi uczniów i wydawania zaświadczeń uczniom?
PYTANIE
Czy sekretarz szkoły wydający zaświadczenia o pobieraniu nauki i prowadzący księgę uczniów powinien być upoważniony przez dyrektora do prowadzenia księgi uczniów i wydawania zaświadczeń uczniom?
Czy sekretarz szkoły może i powinien je podpisywać?
Jaką treść powinno mieć upoważnienie wydane przez dyrektora dla pracownika prowadzącego sprawy uczniowskie do prowadzenia księgi uczniów i wydawania zaświadczeń uczniom i czy musi to być w teczce akt osobowych?
Poproszę o wzór takiego upoważnienia i czy inne powinno być dla sekretarza gimnazjum i sekretarza liceum.
Czy sekretarze powinni prowadzić księgę ewidencji dzieci?
Czy takie upoważnienie trzeba przygotować tylko dla sekretarza gimnazjum, a dla sekretarza liceum nie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX