Czy rozliczenie rozmów z telefonów służbowych pomiędzy pracodawcą a pracownikiem powinno uwzględniać rabat, jakiego udzielił operator?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kowalski Artur
Odpowiedzi udzielono: 16 grudnia 2010 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka na podstawie zarządzenia udostępnia swoim pracownikom telefony służbowe (w celach służbowych) do określonych limitów. Zdarza się, iż pracownicy limity przekraczają, wobec czego spółka obciąża pracowników poprzez potracenie z listy płac. Co miesiąc spółka otrzymuje fakturę, w której kwota do zapłaty uwzględnia rabat (rabat dotyczy każdej karty sim oraz dostępna jest pula minut na firmę) Spółka otrzymuje bilingi do faktury, na których rabat nie jest uwzględniony.

W jakiej wysokości spółka powinna swoich obciążyć swoich pracowników ponad ustalony limit?

Kwotą, która uwzględnia rabat, czyli kwotą, która jest na fakturze do zapłaty, czy kwotą bez rabatu, ta która jest na bilingu (różnica między kwotą na fakturze a kwotą na bilingu jest znaczna i wynosi niekiedy 20.000 zł)?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX