Czy PZP ma zastosowanie do prowadzenia kampanii reklamowych, promujących wydarzenia organizowane przez instytucje kultury lub urząd miejski z wykorzystaniem sieci reklamowej oraz sieci wyszukiwania Google Ads, oraz w mediach społecznościowych?
PYTANIE
Czy p.z.p. ma zastosowanie do prowadzenia kampanii reklamowych – promujących wydarzenia organizowane przez instytucje kultury lub urząd miejski z wykorzystaniem sieci reklamowej oraz sieci wyszukiwania Google Ads, oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram)?
Jeżeli tak, to jak należy oszacować i w jakim trybie przeprowadzić postępowanie na ww. usługi?
Wskazać należy, że treści materiałów promocyjnych opracowuje etatowy pracownik instytucji/urzędu, który następnie przekazuje je do zamieszczenia w Internecie, korzystając z konta stworzonego na danym profilu w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram) lub na Google. Zamówienie nie dotyczy więc prowadzenia kampanii promocyjnej przez zewnętrzną agencję marketingową na zlecenie instytucji/urzędu. Ponoszone są jedynie wydatki za zamieszczone treści - pobierana jest opłata z zasilonego konta klienta (urzędu/instytucji).
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX